קידום אתרים
כתיבה שיווקית
פרסום באינטרנט
בניית אתרים
שיווק באינטרנט
אחסון אתרים
צור קשר
אודות
 
 

 

מערכת לבניית אתרים עצמאית ללא ידע בכתיבת קוד

בין אם אתם עצמאיים המחפשים לבנות אתר, ובין אם אתן חברות קידום המחפשות להעלות בית עסק כלשהו לאוויר רשת האינטרנט ביעילות ובקלות, מומלץ מאד לבחור בוורדפרס ולא בוויקס. מדוע? משום שבוורדפרס הקידום בגוגל יותר קל ויותר פשוט, עם פחות מהלכים מסורבלים ליישומו. את זאת, כל אחד יודע. אבל מה שמעטים יודעים הוא שתם עידן התכנות וה- Html גם בוורדפרס. באמצעות Plug in בניית אתרים ייעודי גם אתם יכולים ליצור אתר אולטימטיבי מתוכנת ומושקע מבלי שתכתבו שורת קוד אחת. התוסף מבוסס על גרירות אובייקטים שיהפכו לכלים פונקציונאליים: כותרות, טקסטים, דפי נחיתה בנויים עם אפשרות לשינוי השדות, שדות בודדים שניתן להוסיף לדפי נחיתה, קומבו-בוקסים, ליסטים, תיבות טקסטים רחבות עם חיצים, עיגולי בחירה, טיקים (וי) ועוד.

היום, כחלק משלים לבנייה ותפעול של אתר, ישנה מערכת CRM לעסקים היכולה לעזור משמעותית בניהול העסק ולייעל תהליכים ואפילו לשפר ביצועים של מכירות וכדומה. מערכות מסוג זה מוטמעות באתר בעת תהליך הבנייה או מיד לאחר הבניה של האתר. 

עבודה על בסיס טמפלייטס מעוצבים קלים לשינוי ועריכה

לא זו בלבד שלא תצטרכו לתכנת, גם האפשרות של בהייה בדף לבן ויצירה מפרכת לא מחייבת המציאות. ניתן להיעזר בטמפלייט קיים, להחליף את הלוגו שלו בלוגו של בית העסק המקודם, לשנות את הכותרות והתמונות ובכך לקבל אתר מן המוכן בעל עיצוב מקורי שלכם. היתרון: יוצרים אתר במהירות רבה ובמינימום מחשבה. בתוך פחות משעה כבר ניתן להעלות 4-5 עמודים ראשונים, ביניהם שער ואודות, לאוויר.

יצירת דפי המרה בקלות

דפי צור קשר, דפי חנות וירטואלית, וכד' ניתנים ליצירה בקלות רבה. תוסף מערכת לבניית אתרים מאפשר לכם פשוט לשלוף דפי נחיתה ממנו ולגרור אותם לאתר שלכם, לשנות שמות של שדות ומבנים ולבסוף, לערוך את כפתור Submit ולנתב אותו לאינבוקס של המייל של העסק המבוקש. מערכת CRM לעסקים תעזור בניטור של הקמפיין המפה לעמוד הנחיתה ותיתן נתונים אמיתיים שיעזור לשפר תהליכים. 

המרה קלה ביותר למובייל

אחד מאתגרי בניית האתרים הוא תכנות חוזר כך שייווצר גם אתר מובייל בגרסה מוקטנת. בתוסף מערכת לבניית אתרים מבית Fix Digital? אתם יכולים פשוט להגדיר זאת במערכת והיא משכפלת את כל האתר שלכם על עמודיו וטופסי המילוי שלו לאתר מותאם-מובייל. ניתן אף לצפות ממסך המחשב של העסק או של חברת הקידום בתוצאת המרת האתר ולתקן כותרות שנראות עם פונטים גדולים מדי, להזיז תמונות-אמצע שהועתקו לצד וכל מיני באגים של עיצוב שגיליתם בהמרה.