קידום אתרים
כתיבה שיווקית
פרסום באינטרנט
בניית אתרים
שיווק באינטרנט
אחסון אתרים
צור קשר
אודות

כתיבה שיווקית לעסק שלך:

לפני שאתם מתחילים 'להשתגע' עם מסע פרסום הנשען על תקציב שמן... לפני שאתם מתחילים להפיק תשדירי רדיו, מודעות צבעוניות בעיתונים היומיים, שלטי חוצות וכמובן - תשדירי טלוויזיה.... קודם כל תבדקו שסגרתם את כל הקצוות של פרסום ושיווק החברה או המוצר בדרך הסטנדרטית ביותר - כתיבה שיווקית נכונה.

 

כתיבה שיווקית על גבי המוצר או האריזה:

כתיבה שיווקית מתחילה כמה שיותר קרוב למוצר ו/או השירות שהחברה מציעה. בין אם מדובר על כתיבה שיווקית על גבי המוצרעצמו, על גבי האריזה (קופסאות, שקיות...) או חוברות הסברה וכיו"ב, זו בדיוק הפלטפורמה הנכונה למיתוג המוצר והחברה. חשוב לנצל את הטקסט לטובתכם עד כמה שניתן כשיש לשים לב שהטקסטהשיווקי הוא קצר, קליט, מובן, זכיר ובעיקר - טקסט שיש בו בכדי לקדם את המוצר.

 

 

כתיבה שיווקית בעמוד הבית:

עמוד הבית באתר הוא פלטפורמה 'חינמית' ואחת החשובות ביותר לקידום כל עסק. אנשים כיום משקיעים המון בעיצוב האתר מבחינת הגרפיקה והאסתטיקה שהם נוטים לא לשים לב לטקסט (לעתים מתוך מחשבה שגם הגולשים לא יעמיקו בו) אולם זו הנחה שגויה מראש. לא משנה כמה אחוזים מן הגולשים אכן טורחים לקרוא את הטקסט בשלמותו, עליכם להניח כי יהיו אנשים שיקראו ועבורם, גם אם הם מועטים, עליכם להעלות את הטקסט האיכותי ביותרשכן טקסט לא 'מדהים' לא רק שהוא לא מסייע הוא אף יכול לפגוע בתדמית החברה בעיני הגולש (לקוח פוטנציאלי).

 

כתיבה שיווקית בכל פלטפורמה אפשרית (בחינם ו/או בתשלום):

ישנן דרכים לקידום החברה אשר אינן בגדר פלטפורמות שלכם (כגון אתר הבית ואריזות המוצר) כגון: אתרי אינטרנט אליהם ניתן להעלות תכנים, עיתונות, מגזינים נישתיים ועוד. שם לא תמיד תוכלו להשחיל את הטקסט השיווקי שלכם במלואו בדיוקב אופן בו הייתם רוצים אולם שווה לנסות כי חשיפה, כל חשיפה שהיא, וכל עוד הטקסט הוא שיווקי, יכולה רק למנף אתכם.