קידום אתרים
כתיבה שיווקית
פרסום באינטרנט
בניית אתרים
שיווק באינטרנט
אחסון אתרים
צור קשר
אודות
 
 

 מהי מערכת CRM לניהול לקוחות ומדוע היא חשובה עבור כל בית עסק?

מערכת CRM לניהול לקוחות הנה ממשק אשר מציג לכם נתוני התקשרות עם לקוח, יומן התקשרות, זמני התקשרות ומשך התקשרות הכולל. הוא מיישם זאת על כל הלקוחות ומאפשר לכם לצבור לידים ולהציגם בגרפים שיופיעו ב- Dashboard ייחודי. מערכת CRM לניהול לקוחות חשובה גם על מנת שיהיה לכם קשר עם כל לקוח ולקוח וגם על מנת לבדוק את עצמכם כעצמאיים ולבחון מודלים לייעול ושיפור ההתנהלות העסקית שלכם כלפי חוץ.

ניהול קשרי לקוחות פרטניים וכוללניים

עם מערכת CRM לניהול לקוחות ניתן לתקשר עם כל לקוח, לבדוק מתי עשיתם זאת בפעם האחרונה ובאיזה נושא, ובגרסאות מתקדמות מהנורמה, ניתן גם לנסח הודעות לקבוצות לקוחת (למשל כל הלקוחות שקנו את מוצר X יקבלו הודעה מסוימת וכל הלקוחות שקנו את מוצר Y יקבלו הודעה אחרת). בדרך זו אתם גם שומרים על קשר עם כל לקוח וגם תורמים רבות לעסק שלכם מבחינת היידוע שלו כלפי חוץ.

חקר הביצועים שלכם מול לקוחות ב- Dashboard למעקב

ניתן לצבור לידים ולבחון אותם בגרפים השונים ב- Dashboard של ה- CRM. באמצעות כך ניתן להסיק תחומי עלייה וירידה של הגעת לקוחות לעסק שלכם כפונקציה של זמן, ועל בסיס מידע זה לבחון דרכים לייעול או שינוי אסטרטגי כולל של אופן הבאת הלידים שלכם. גם כאשר יש לכם הרבה לידים אך פחות מחודשים קודמים זו נחשבת דעיכה. מומלץ לחפש כבר אז לידים חדשים.

משימות CRM מיוחדות

בתוספת תשלום לפלטפורמת WordPress ניתן לשלוח הודעה לקבוצות לקוחות שכבר קנו מוצרים, לחלק אותם לקבוצות פנים על פי המוצרים שהן רכשו, לתמרץ מתעניינים שטרם קנו באמצעות הודעות קופצות (התראות) באמצעות שילוב עם ממשק OneSignal, ועוד. 

מה צריך לעשות כדי ליהנות מ- CRM איכותי?

יש להירשם לחברת קידום אתרים באינטרנט המתמחה ב- WordPress ולקבל שם משתמש וסיסמה. ה- CRM שנקרא WP-CRM כבר מגיע Built in עם הסדרת המנוי שלכם בוורדפרס ניתן לשדרג ל- WP-CRM Messaging groups וליהנות ממשלוח הודעות ומסרים לקבוצות גדולות. בנוסף, ישנן תוספות תשלום שמאפשרות לכם לנהל את לוחות הזמנים מול הלקוחות ואפילו לנהל את הפרויקטים בעסק בשיטת ERP.
 
עשוי לעניין אתכם גם: מערכת ליצירת אוטומציות חכמות