קידום אתרים
כתיבה שיווקית
פרסום באינטרנט
בניית אתרים
שיווק באינטרנט
אחסון אתרים
צור קשר
אודות

אחסון אתרים מאפשר לנו להעלות את אתר האינטרנט שלנו אל אוויר העולם (או לחילופין- אל רשת האינטרנט). בעולם בו האינטרנט הפך להיות מדיום מרכזי בחיים של כולנו ומשמש אותנו (כמעט) להכל, בין אם זה רשתות חברתיות ענפות שעוזרות לנו לשמור על קשר (אפילו אם זה קשר וירטואלי בלבד), אתרי מכרזים ומכירות שונים שעוזרים לנו לקנות את המוצרים שאנחנו רוצים בלי להזיז שריר (חוץ מאת האצבע שלנו שלוחצת על העכבר) או אתרים אינפורמטיביים שמאפשרים לנו להשיג כל מידע על כל נושא בעולם (כמעט).

 

איך כל זה מתאפשר?

אתרי אינטרנט עובדים על בסיס של זמינות תמידית. זאת אומרת- אנחנו מצפים מכל אתרי האינטרנט להיות זמינים כל הזמן (או לפחות בשעות שבהן אנחנו ערים). הזמינות הזאת מתבצעת על ידי אחסון אתרים- בעוד ישנה אפשרות קיימת להפוך את המחשב הפרטי שלנו לשרת ולהעלות דרכו את אתר האינטרנט שלנו, הדבר הזה לוקה בחוסרים רבים- אנחנו צריכים לתמוך בשרת, לגבות אותו ולהגן עליו מפני פריצות אפשריות, ובנוסף לכל אלה מהירות ההעלאה של האתר (משמש מהירות ההורדה של האתר אצל הלקוחות) נמוך בצורה משמעותית מאשר אחסון אתרים בשרתים ייעודיים שונים.

 

אז מה הפתרון?

אחסון אתרים מתבצע באמצעות חברות אחסון אתרים שונות, זאת על מנת להבטיח זמינות של אתר האינטרנט ותמיכה בו במהלך כל שעות היממה (כמובן תלוי בהיקף התמיכה שהחברה מספקת). מכיוון שכך רצוי לבחור חברת אחסון אתרים שתואמת את הצרכים שלכם, וכמובן לזכור שלפעמים לשלם מעט יעלה לנו, בסופו של דבר, ביוקר, במיוחד כאשר מדובר באתר שאנחנו רוצים שיהיה קצת יותר מאשר אתר פשוט שייצג אותנו.